Observera att vår kundservice har begränsade öppettider under jul och nyår.
Mån 25/12 - tis 26/12 (stängt). Ons 27/12 - fre 29/12 (öppet 9-15). Mån 1/1 (stängt). God jul och gott nytt år!

Felanmälan

 

Via Felanmälan kan du meddela oss om du har problem med dina tjänster från oss. Du kan också anmäla brister i tillgängligheten.

Läs gärna igenom våra kom igång guider för att verifiera att allt är korrekt inkopplat innan ni skapar en felanmälan. Följ även den tillhörande installationsguiden som medföljde produkten för din tjänst.
Du kan också nå oss via e-post kundservice@fastcom.se eller via telefon 0771 – 18 40 50 under kontorstider.

Jag har testat med en annan telefon

Innan du fyller i nedanstående uppgifter, behöver du testa med en annan telefon. Detta för att vi ska vara säkra på att felet inte ligger i själva telefonen. Koppla ur allt och koppla in en telefon i förstajacket. Förstajacket är oftast det telefonjack som sitter närmast ytterdörren.

Felbeskrivning

Telefonnummer*

När inträffade felet*

Felbeskrivning: (Beskriv så utförligt du kan)*

Kontaktuppgifter

Namn

Adress

Postnummer

Ort

Telefonnummer där du kan nås på

Epostadress

Om vidarekoppling önskas, var god fyll i telefonnummer

Vidarekoppling debiteras separat, enligt gällande prislista

Övrig information

Jag har testat att starta om min VoIP box och ev. router/modem för internet.

Jag har testat med en annan telefon till min VoIP box.

Innan du fyller i nedanstående uppgifter, behöver du testa med en annan telefon och testa att starta om all din utrustning. Detta för att vi ska vara säkra på att felet inte ligger i själva telefonen.

Felbeskrivning

Internet fungerar på datorn.

Telefonnummer*

När inträffade felet*

Felbeskrivning: (Beskriv så utförligt du kan)*

Kontaktuppgifter

Namn

Adress

Postnummer

Ort

Telefonnummer där du kan nås på

Epostadress

Om vidarekoppling önskas, var god fyll i telefonnummer

Vidarekoppling debiteras separat, enligt gällande prislista

Övrig information

Jag har testat med en annan telefon.

Kontrollera driftstörningar Finns det några driftstörningar i ditt område?
Nej

Innan du fyller i nedanstående uppgifter, behöver du testa med en annan telefon. Detta för att vi ska vara säkra på att felet inte ligger i själva telefonen.

Felbeskrivning

Telefonnummer*

När inträffade felet*

Var inträffar problemet

Vad har du för telefon

Felbeskrivning: (Beskriv så utförligt du kan)*

Kontaktuppgifter

Namn

Adress

Postnummer

Ort

Telefonnummer där du kan nås på

Epostadress

Om vidarekoppling önskas, var god fyll i telefonnummer

Vidarekoppling debiteras separat, enligt gällande prislista

Övrig information

Jag har testat med ett annat modem.

Innan du fyller i nedanstående uppgifter, behöver du testa med ett annat modem. Detta för att vi ska vara säkra på att felet inte ligger i själva modemet. Koppla ur allt och koppla in ett modem i förstajacket. Förstajacket är oftast det telefonjack som sitter närmast ytterdörren.

Felbeskrivning

Telefonnummer*

När inträffade felet*

Felbeskrivning: (Beskriv så utförligt du kan)*

Kontaktuppgifter

Namn

Adress

Postnummer

Ort

Telefonnummer där du kan nås på

Epostadress

Övrig information