Felanmälan

 

Via Felanmälan kan du meddela oss om du har problem med dina tjänster från oss. Du kan också anmäla brister i tillgängligheten.

Läs gärna igenom våra kom igång guider för att verifiera att allt är korrekt inkopplat innan ni skapar en felanmälan. Följ även den tillhörande installationsguiden som medföljde produkten för din tjänst.
Du kan också nå oss via e-post kundservice@fastcom.se eller via telefon 0771 – 18 40 50 under kontorstider.

    Jag har testat med en annan telefon

    Innan du fyller i nedanstående uppgifter, behöver du testa med en annan telefon. Detta för att vi ska vara säkra på att felet inte ligger i själva telefonen. Koppla ur allt och koppla in en telefon i förstajacket. Förstajacket är oftast det telefonjack som sitter närmast ytterdörren.

    Felbeskrivning

    Telefonnummer*

    När inträffade felet*

    Felbeskrivning: (Beskriv så utförligt du kan)*

    Kontaktuppgifter

    Namn

    Adress

    Postnummer

    Ort

    Telefonnummer där du kan nås på

    Epostadress

    Om vidarekoppling önskas, var god fyll i telefonnummer

    Vidarekoppling debiteras separat, enligt gällande prislista

    Övrig information

      Jag har testat att starta om min VoIP box och ev. router/modem för internet.

      Jag har testat med en annan telefon till min VoIP box.

      Innan du fyller i nedanstående uppgifter, behöver du testa med en annan telefon och testa att starta om all din utrustning. Detta för att vi ska vara säkra på att felet inte ligger i själva telefonen.

      Felbeskrivning

      Internet fungerar på datorn.

      Telefonnummer*

      När inträffade felet*

      Felbeskrivning: (Beskriv så utförligt du kan)*

      Kontaktuppgifter

      Namn

      Adress

      Postnummer

      Ort

      Telefonnummer där du kan nås på

      Epostadress

      Om vidarekoppling önskas, var god fyll i telefonnummer

      Vidarekoppling debiteras separat, enligt gällande prislista

      Övrig information

        Jag har testat med en annan telefon.

        Kontrollera driftstörningar Finns det några driftstörningar i ditt område?
        Nej

        Innan du fyller i nedanstående uppgifter, behöver du testa med en annan telefon. Detta för att vi ska vara säkra på att felet inte ligger i själva telefonen.

        Felbeskrivning

        Telefonnummer*

        När inträffade felet*

        Var inträffar problemet

        Vad har du för telefon

        Felbeskrivning: (Beskriv så utförligt du kan)*

        Kontaktuppgifter

        Namn

        Adress

        Postnummer

        Ort

        Telefonnummer där du kan nås på

        Epostadress

        Om vidarekoppling önskas, var god fyll i telefonnummer

        Vidarekoppling debiteras separat, enligt gällande prislista

        Övrig information

          Jag har testat med ett annat modem.

          Innan du fyller i nedanstående uppgifter, behöver du testa med ett annat modem. Detta för att vi ska vara säkra på att felet inte ligger i själva modemet. Koppla ur allt och koppla in ett modem i förstajacket. Förstajacket är oftast det telefonjack som sitter närmast ytterdörren.

          Felbeskrivning

          Telefonnummer*

          När inträffade felet*

          Felbeskrivning: (Beskriv så utförligt du kan)*

          Kontaktuppgifter

          Namn

          Adress

          Postnummer

          Ort

          Telefonnummer där du kan nås på

          Epostadress

          Övrig information